Ini blog sampah!

Sunday, August 1, 2010

Kucing Beranak. Kamu Tak Beranak!

Opah aku pernah kata kat aku, "Kamu ni asal jumpa kucing, bagi makan. Asal jumpa kucing, bagi makan. Kucing tu beranak, kamu bela. Tapi kamu tak pulak beranak-beranak ye...?".

Haih.... Bab bersembang dengan tua yang aku lemah nih. Ntah-hape-hape fahaman yang dipegangnya. Rasa nak je aku jawab, "Opah... Nanti le kakak projek dengan kucing jantan kot-kot buleh beranak...!!!".

Kucing...? Hish... Tak best langsung. Besor anak mancis...!!!

.

34 comments:

Ms.Lilies said...

ko nk beso mana yang?
akakaka...
kena guna pembaris dak?

:p

tasekM said...

lilies,
yg guna pembaris tu tijah.... wakakaka....



.

Miss ... said...

hahaha agak2 la klu kucing campur manusia mcm mana benihnyer ekk comel x ekeke lalalaal

Yunus Badawi said...

Buat apalah nak projek dgn kucing tu. Ko nak cari bapak kucing kat mana? Kg Baru ke?

psst - ko jadi ke dtg Kayu Hijau hari ni atau smlm?

TotYati said...

kak tasssssssssssssssssssss,

oh jgn didera perasaan kucing tu. keh keh keh

http://bestari206yati.blogspot.com

Tijah said...

hepppppp????? apa aku plak?

err. pegi la bawak opah ko jln2 zoo melaka. tanya dia nak "menantu" yg mana?

huhuhu...

macha_sezs said...

sokong kak tijah.
hahaha.

saya syorkan tenuk. besar punya!

h a n i e said...

yg besor mancis tu...yg mana kak?



*muka inesen*



hikhikhik

Rozita said...

hahahhaha
ko nak yg beso btg cangkul ke

Catwoman said...

Wakakakakakaka......
Besor mancis??.....Alahaiii.
Takde rase ngilu & senak nye wehhhh....

Larikkkkkkkkkkkkkkkkk......ehhh, silap. Mak Buyong tak d`benarkan lari. Jalan2 je....

:)

Pa'chik said...

masuk seme la sekor kuceng tu.... :P

jo said...

haha...mancis-mancis pun, belum cuba belum tahu.. eh...

tasekM said...

miss,
berbulukah...? ish... tak moh la aku. ha ha.






YB,
kg. baru banyak bapak kucing yek bang...? ha ha.

jadi. tapi balik kejap je bang. petang sabtu dh balik melaka. tak sempat nk pi ziarah ko bang.






tot,
dia rasa terdera ke dia suka...? hahaha...

:p






tijah,
kalau dia jawab zirafah tak jenuh aku jah...? hahaha...

:p



.

tasekM said...

macha,
tak moh. aku anti-tenuk. ha ha.






hani,
kuku yangggg... tang kuku!

:p






rozita,
batang cangkul tak kecik ke ta...? hahaha...

:p






zyma,
ada rasa ngilu ke yang...? hahaha...

:p






pakcik,
wakakakaka..... ngok la ko cik.

:p






jo,
ko cuba dulu jo!!! hahaha...

:p



.

Putri said...

hahahaa lawak!

tapi kucing..


heeee~ Putri suka!!
=)

Si Kachak Suparjo said...

Mende alah ape yg besar batang mancis tu?

Kite tak paham la..

Hambali ® said...

tanak campor perbualan ni
nanti kurang pahla posa

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

hahahahha....besar pala gores api..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

erk... apa cer ..

GaDis CoMeL said...

erk???

(buat muka tak faham)

tasekM said...

putri,
tapi anak mancis tu kecik menau. hahaha..






suparjo,
kuku kucing tu jo... kuku.

:p






hambali,
puasa yek...? baguihnya... :)






den,
kan den kan... ha ha.






man,
sembang org tua2. ha ha.


.

tasekM said...

gadis,
ai pun tak berapa paham yang...

:p



.

Pa'chik said...

kalau abah mancis besar dak?

ONE ZABA said...

habis tu...larat ke kalau ngan gajah!!!

DrSinga said...

no komen..
aku posa hari ni...
.
Dak Nizam dah komen lum??

Nizam.Ariff said...

Saudari Tasek,

Kecil besar bukan ukuran, yang penting kepuasan... ingat, walaupun sebesar anak mancis, kucing punyai kaki-kaki yang boleh mencakar! Dan saudari boleh berimaginasi dengan komen seterusnya...

Wassalam


(baik tak komen aku setakat ni)

Nizam.Ariff said...

DrSinga,
aku dah komen...

Tijah said...

errr...

dak nizam tu ada buat bengkel penulisan tak? aku nak join...

Nizam.Ariff said...

Tijah,
Bawak pulut kuning segantang dan itik panggang sekor...pengeras.

AZANI said...

salam tas
ini dugaan
ramadhan dah nak mai...
peluang untuk mohon doa...
moga dimakbulkan....

AZANI said...

salam tas
ini dugaan
ramadhan dah nak mai...
peluang untuk mohon doa...
moga dimakbulkan....

tasekM said...

pakcik,
aku punya syak tak besar sgt la. besar jari hantu je kot. ha ha.






one,
psstt... gajah punya besor mana hah...? hahaha...

:p






drsinga,
pose sunat ke pose ganti tu doc...?

:)






nizam,
apa ko ingat sedap ke kena cakar kucing tu bang...? sakit ok! ha ha.

maintan tak menahan. kita tunggu la esok lusa...

:p






nizam,
ramai je tunggu komen ko kan... ramai peminat rupanya... :)






tijah,
aku nk ingatkn satu je tij. ko kalau nk nuntut, kena menuntut jarak jauh tau. kalau menuntut jarak dekat ni aku tak percaya sgt. pesen kucing jantan juga dia tu...

kikiki...

:p






nizam,
dah macam nk bg makan jin ok... ha ha.






azani,
amin.

:)




.

Pa'chik said...

jari hantu?
hantu mende? hantu pari? hantu kopek? hantu tinggi? hantu penanggal? hantu ah? :P

tasekM said...

pakcik,
hantu air!

kih kih kih...




.